Monday 26 August 2013

Termulakan Minggu Dengan STress Plak

haishh..
semalam lag aku tgk tayar keta macam x cukup angin
tapi malas beno nak mengepam
tunggu la pagi isnin nanti..
haaa...amik ko
padan ngan muka..

pagi ni dengan muka berseri hati suci murni
singgah le shell yg dekat ngan umah aku tu nak mengepam tayar
patut cam kurang angin..165 je pressure dlm tu
pelik plak..lagi aku pam, lagi kuar angin..
tinggal 130 jer..

xpe2..nak g Mobil depan skit tu
pun sama kes dgn td
cucuk2 je angin lagi kuar
mengong la pam ni..
da tinggal 83 jerr

bawak pelan2 dengan harapan pam kat shell sblm kuar hiway tu ok
harapan tinggal harapan je la
pun rosak gak
nak tak nak..memang aku kena u-turn balik cari pam minyak terdekat

kali ni seb baik ade rezki aku
seb baik pam berfungsi
seb x baik aku memang akan lambat ari ni
huhuu

drop bebudak kat nursery
bf aqil jap sblm gerak g opis
da masuk jalan besar baru perasan botol susu aqil ade dlm keta
maka, kita u-turn lagiiii...
haihhhhhh

singgah lagi pam minyak sebab keta da haus..
test lagi pam tayar..takut2 tayar pancit ke hape kan

sampai opis memang da xde harapan le nak parking dekat2
terus je masuk parking public sambil membayangkan jenuh le nak berjalan ni

xpe..tengah hari nanti aku alih keta sepaya petang kang bley balik laju2

ternampak plak insan yang selfish parking keta camni
memang le kat keta tu ade tampal 'P'
tapi tu bukan le alasan ko bley parking sesuka hati kann


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah