Friday 2 August 2013

Kelam Kabut Sajeee

timing aku masih x betul lagi sejak tukar WP2 ni
da seminggu training pun asyik terbabas jerrr

semalam masa otw, bley plak perut ni meragam
dan2 tu jugak nak kena melabur
seb baik ler aku memang kat pam minyak
mintak tlg member punch..ooopsss
sebab memang dijamin sampai lambat

disebabkan semalam macam tu, arini pun perut ni setting sama gak
elok jerr tengah beratur dalam jammed tu
macam nak biru ijau da muka aku menahan
seb baik gak depan tu ade stesen minyak
kena la u-turn plak demi menunaikan hajat
mencicit aku lari masuk toilet
perut oiii perut...

sudahnya arini punch kad aku merah walaupun aku da merempit gaya pelumba F1
haihhhh... spoil tau awal2 bulan da merah

la ni, tengah menahan kerenah perut ni
sat td da mengulang semula
ni tengah memulas mulas
sambil pikir apa yang makan berbuka semalam
oh ye.. semalam berbuka luar.. memenuhi jemputan org yg berhajat
x sampai hati nak hampakan

pagi td sahur biskut kering je
dah ko bangun cukup2 time kannnn
tu je la mampu..
tapi cik abang request megi.. aku plak x lalu

saat ni..masih memulas2
di mana silapnye ye????!!!

*nota kaki*
semperit raya umah aku da tinggal setengah balang jerr... yang tinggal tu pun da x sempurna rupanya. haihhhh... kena la membiskut lagi nampaknya. lepas tu kena sorok jap...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah