Tuesday 27 August 2013

Apa Kaitan Banyak Putus Urat Masa Bersalin dengan Pelupa??

aku pun x pernah tau iye ke dak statement ni..
tapi da orang selalu kata gitew kan
aku ngikut je la..
buat masa ni try gugel2..lum jumpa lagi fakta sebenar

meh nak citer pasal lupa
semalam lupa nak bagi botol susu aqil kan masa drop budak2  kat nurseri
last week pun camtu gak

arini!!!!!!!!!!!
aku lupa bawak..

yang mana dalam ni la segala macam kad aku..
ic, lesen, kad bank n macam2 kad lagiiii
kesahnye...
nak kuar rumah da pagi tadi..
g bancuh susu alya dulu sebab yang da prepare awal2 tadi dia da habiskan
kang mintak dalam keta, mana plak aku nak cekau susu kan
maka, aku letak le bag ni kat atas meja kt ruang tamu
da siap bancuh tu menonong je aku kuar
siyes memang x ingat..

bila aku ingat????
da nak masuk tol Nilai baru aku ingat
tu pun sebab terpikir nak belika si alya nasi lemak
raba2 sebelah kerusi tu..
aittt.. memang x bawak le nampaknye
dan2 tu jugak cik abang mesej bgtau beg tertinggal

aku x kesah sgt kalu pasal duit tertinggal
sebab aku ade je duit selit2 di mana-mana..
yg aku kesah adalah kad2 yg penting ..ic n lesen

tau je la skang ni kan polis selalu je buat roadblock
buat masa ni, aku selamat sampai opis
doa2kan le aku selamat sampai umah petang karang tanpa sebarang halangan..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah