Thursday 15 August 2013

Innalillah...

perginya menemui sang pencipta

anak sepupu aku merangkap anak buah aku jugak la kan
meninggal dunia semalam sebab kanser otak
sakit sejak umur dia 7 tahun..
baru sambut birthday yang ke9 last monday
da koma since jun lepas operation
semoga tenang dia di sana
Al-fatihah

tinggal la si abang sorang.. tunggal
xde adik beradik lain
semalam jumpa amir (abangnya) kat hospital
masa tu jenazah sedang disiapkan
punyalah tabah..xde setitis airmata pun jatuh
siyes aku kagum..
mungkin da banyak air mata dia tumpah sepanjang menyaksikan si adik bertarung dengan penyakit tu
dalam umur 12 tahun da banyak menyaksikan peristiwa sedih dalam family dia
nampak sangat matang

sian kak long aku
x henti2 di uji sejak dari awal perkahwinan
lately ni..sejak 2-3 tahun kebelakangan ni
lebih banyak ujian besar yang dia tempuhi

semoga kak long n abang tetap tabah meneruskan kehidupan biarpun tanpa adik tina di sisi

*nota kaki*- aku half day semalam. ke hkl n terus ke gombak umah kak long.. tapi x tunggu lama sebab kena amik budak2 kat nurseri kan. macam jakun sgt aku semalam. sebab da lama x naik tren (ERL). nak touch tiket kt lorong tu pun aku blur2.siap guard yg tolong touchkan.malu sampai merah pipi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah