Tuesday 6 August 2013

Pulun Sebelum Raya

aku da stat cuti arini
bukan cuti untuk bershopping..
tapi cuti khas untuk ngemas rumah...
curlast ko jahhh.. kemas umah pun nak kena cuti

so, pepagi tadi hantar budak2 g nurseri macam biasa
mcm sesia gak ler dr senawang ke nilai ke senawang semula kannn
tapi kang kalu ade budak2, satu keje pun x jalan
ko tau je la si aqil tu kannn
bukan bley nampak maknye niii
nak berkepitttt jerr

sempat singgah bank lepas hantar diorang
settle lagi satu utang aku.... full settlement arini
mekasih ler suamiku terchenta..da sponsor almost 10k untuk menyelesaikan utang2ku
dengan kata lain, kena sedo diri kali ni xde duit raya sebab da dapat in advance...

balik umah, laju2 operasi pembersihan
sebab nak ngadap 7 bakul baju bajan untuk dilipat




=


silalah jangan terperanjat sebab aku lipat masa wiken jerrr
tu pasal la banyak
tambahan plak wiken lepas x sempat melipat sebab sebuk ngn biskut raya kannn

oooo..yeah
powerbank aku da selamat sampai ke tangan semalam
giler gelabah sebab aku tracking ngn GDex barang tu da sampai 1hb tapi still aku x nampak bayang
tepon mailing room kata xde
tepon PAR yg selalu collect pun kata xde
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

rupanya PAR da amik cuma x distribute je lagi
ko nampak kannnn
sume da pikir rayeeeeeee jerrr

ni la dia
comeyyyykan
baru le bley beraya dengan senang ati tepon akan sentiasa ade bateri
baru senang nak update status raya





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah