Tuesday 20 August 2013

Lamanya..

haaa..
memang le lama
da setahun pindah baru nak kenal jiran2
nasib baik ade raya..
kalu tak, ntah berapa lama lagi mau tunggu untuk berkenalan dengan jiran

masa awal2 pindah sini, aku sedang sgt2 sarat
bulan terakhir sebelum bersalin tu memang le selalu jengah rumah ni even lum duduk lagi secara tetap
merbersih rumah je la kejenye  time tu
lepak2 jap je
sempat kenal penyewa sebelah kanan je jap
elok je aku abis pantang n menetap kat umah ni, penyewa ni da cabut sebab owner rumah tu bermasalah..
banyak tunggakan bil
haihhhh.. xde jiran da aku

jiran sebelah kiri ni plak..
umah da dibeli tapi xmo duduk plak
cuma datang sekali sekala je..seminggu dalam 2-3 kali je
alasannya..jauh nak ulang alik g keje
skang ni dok ngn mertua kat senawang
heran aku..
bila aku tanya keje mane???? seremban jerrr....
 

aku ni ari2 ulang alik putrajaya

ok..
kelmarin diorang wat open house
baru le kenal laki bini
selama arini ni dok nampak laki jer kuar masuk umah
da masuk 4 ari diorang dok umah tu..
harap2 da stay terus kat umah tu sbb sunyi oiiii xde jiran kiri kanan

semalam plak
berkenalan ngan jiran selang 2 buah rumah
x penah kenal pun bininya
selalu dok nampak laki je yang kuar masuk basuh keta gi kedai segala
semalam kenal da orang rumahnya..
moga x nyesal le ngajak aku anak beranak ke rumah
sebab anak2 aku buat perangai macam rumah tu rumah diorang plak
malu mak ko ni nak oiiii!!!!!!!!!!!

hmmm..
bila plak aku nak wat open house panggil jiran2 ni???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah