Thursday 1 August 2013

Lega Bila Da Booking..

ye.. lega bila da booking tiket flight
nak g bercuti ke Langkawi November nanti
da setahun PIL plan
kami laki bini je yang dok terhegeh-hegeh x beli tiket lagi
sebab awal2 dulu konon nak travel ngan keta
tapi aku x caye cik abang tu
dia bukan bley drive jejauh..dok dalam ekon lelama
ngantukkkk jeeeeee..
tambah pulak nak bawak budak3 ngn travel lebih 5 jam tu
haihhhh...
cik abang pun surrender je la naik flight bila bgtau takut budak2 meragam dok lama dalam keta

total kami anak beranak punya tambang murah is RM 1,473.00
tu x masuk makan tau..
seat n bagasi n other charges yang wajib je la
x beli pun masa promotion aritu sebab duitnye nan hado
alhamdulillah, menjelang Ramadhan aritu..juga nak menjelang Syawal ni, cik abang dapat rezki lebih
tu yang terus booking
takut nanti lambat-lambat xde plak tiket

skang ni, kalu si akmal n alya mintak beli mainan bukan2,
ayat pemati aku senang jerrr..
'kena simpan duit nak naik kapal terbang'..
dua beradik ni beriya ko bila aku cakap nak naik kapal terbang
sebab aritu g Bandung diorang kan kena tinggal

oooo.. aku lambat pagi ni
lambat sebab sebuk booking tiket le pagi tadi
kuar macam biasa je..tapi aku kan da tukar WP2
sampai kat nurseri, si aqil plak lama beno menenennye..
minyak plak nak abis.. kena tuang dulu
sambil2 menuang, perut plak meragam..seb baik da memang kat pam minyak

*nota kaki*
nak g bank tengah hari kang. ade lagi x duit nak tukar ek???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah