Thursday 22 August 2013

Dalam Dilema..

semalam aku balik awal
nak g klinik
da x  tahan sangat sakitnye mencucuk
macam nak demam pun iye..da menggigil2
satu lagii....
masa kat opis sambil2 menahan sakit tu, tangan ni gatal dok gugle2 konon nak cari info psl sakit ni la
last2, end up ngan pengalaman2 ngeri
aiyoooo.. lagi le aku nak g klinik laju2

doc pilihan mestilah Dr.Soraya
suka sgt doc ni
jumpa masa aku mengandungkan si akmal
dulu doc gomen..
masa tu bila aku tau dia part time kat klinik swasta, aku terus register kat klinik tu sebab dia
bila dia blah g klinik lain, aku register plak klinik baru tu
gilerrr kan..semata2
sebab aku suka cara dia consult..soft spoken, suka explain panjang lebar
jadinya klinik anneesa melati square nilai le jadi pilihan

sampai2 je lega la sebab memang xde orang kan
aku memang da call awal2 utk pastikan doc suraya on duty
citer la apa masalah aku

aku skang memang da x mengepam d opis
sebab pam 2-3 kalu pun memang x jejak 5auns
sejak awal puasa lagi
jadinya skang aqil memang direct feeding kalu aku ade kat umah
memang aklu aku ade dia tolak fm
fm kalu d nursery je

disebabkan susu sikit2 dan aku memang x pam tu, makanya...
berlaku la tersumbat dalam cik B tu
korang mak2 mesti tau cmne bengkak susu time dalam pantang tu kan
nanges aku..menggigil2 macam nak demam
satu hapepun xleh buat

makanya doc kata bley la stat ajar aqil wean off
cumanya doc tanya..adakahnya maknye bersedia???
doc cuma bagi preskripsi ubat..suh beli je kat farmasi sbb klinik xde stok

aku memang da dalam sebulan macam tu dok pikir2
sampai ke sudah xde keputusan lagi
sampai tertulisnya entry ni pun, xtau lagi macam mana keputusan aku

kesian aqil..x sampai hati
tido je mesti cari tu
tapi..
kesian aku juga..x tahan sakit

muka mintak ngempeng


1 comment:

  1. takpe la...fikir mana yg baik...dah bincang ngan suami lom?

    salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah