Sunday 4 August 2013

Biskut Raya Ketiga

semalam terlepas sahur..sedeyyyyyyy
gara2 malam sebelumnya aku gigih mengubahletak barang2 kat dapor
ye la gigihhh...
balik2 keje..berbuka, semayang..laju je aku g Econsave
sebab nak beli kabinet pastik..
semak plak aku rasa stok susu budak2 melambak atas kabinet
jadinya tido lambat ditambah dengan penatttttt
memang aku langsung x sedar
tau2 je..eh, da siang!!!!!!!!

terus bangkit wat pape yg patut
since budak2 masih lena, marilah kita mengukis
kukis pilihan adalah coklat chip
seb baik stok coklat chip masih ada dalam simpanan

ngape coklat chip
sebab xyah canai terap segala macam...senang..
ni la aku, rajin tapi malas..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah