Monday 23 September 2013

Risau Tak Bertempat

aku kan demam agak teruk last week
ade plak yang tetanya 'kot2 berisi'
adoiiiiiaiiiii.. i is x ready lagi k..
simptom2 aku mengandung memang camtu la
demam x larat bangun, selsema, batuk, sakit badan, migrain, mengantuk sajeeeeee
haaa... tu sume memang tanda2 awal aku mengandung
sebab aku memang x penah loya2, uwekkkk2 sepanjang mengandung tiga2 anak aku tu

pastu pikir jap 'bukan ke aku da pakai protection???'

eh..tapi ade gak orang penah citer.. terbabas jugak even pakai protection

aihhh.. risau le plak..
risau sebab banyak sebab okeyyy

siannn oiiii
anak3 aku memang rapat2.. nak bagi chance diorang membesar dengan kasih sayang yang kadang2 aku rasa macam x cukup sebab kena bagi sama rata kannnnn

sian gak kat aku..
aku ni sejak melahirkan akmal sampai ke sudah ni, memang kurang berehat..
mata pun memang da macam beruang panda
bukan nak berehat sangatttt
tapi ade masa2nya yang aku rasa TERsangat penattt..
most of the time memang budak2 aku handle sendiri
sebab tu agak sedikit keberatan nak menambah lagi buat masa ni

sian gak kat badan ni
baru recover..da kena harungi semuanya sekali lagi
untuk kesihatan jangka masa panjang
aku baru nk stat diet *hewhewhewwww..malu.nak.cakap.sebenarnya*

maka... moh le kita mengetest



.




.




.


.


.

.

.
.
.
.
.
.

kan da membazir
ni sume sebab ragu2 le ngn implanon ni
walhal katanya da terbukti 99.9% protection

aku bukan menolak ye..cuma belum bersedia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah