Friday 27 September 2013

Bila Tak Sehat

aku skang tengah cerryberry
ntah apa aku silap makan
ni masuk ari kedua
ceroiiiii jerr..
nak kentut pun x boleh tau tak
seksa.. lelagi kalu tengah drive
stress aku
sejak pagi semalam aku cuma makan 1 muesli bar, 1 ketul roti, beberapa sudu nasi jer
tapi mengulang ke toilet berbelas kali

pagi ni telan seketul roti je
ofismate bawak cream puff
makan pun cam takut2 je
pendek kata, setiap kali makan, x sampai 5 minit mesti kena lari masuk toilet

arini ade makan2 unit aku kat luar
sorry ahh.. aku xmo join
aku xleh berjauhan dengan toilet
gile la cerryberry ni menghantui hidup aku
sampai termimpi2... terjaga kul 3 pagi sebab sebenarnya mimpi da tukar jadi realiti

tapi semalam ku gagahkan juga membaking
orang da oder lama kan
nak dibuat hantaran plak tu
mana bley tangguh2.. mana bley cancel last minute
gigih le aku berjaga sampai tengah malam tadi
dengan aqil yg sah2 le x reti dok diam.. nak melekat je ngan aku
harap2 customer puas hati


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah