Tuesday 3 September 2013

My Bro's Engagement


ni la satu2nya adik beradik lelaki aku yang tinggal setelah arwah abang aku meninggal lebih kurang 15 tahun lepas
selamat bertunang da adik aku sempena hari merdeka aritu

kenduri belah pompuan akan berlangsung pada Januari 2014
umah mak aku plak raya cina tahun depan
kejap je lagi kan..
tinggal berapa bulan je lagi

layan gambo je la ..
kang citer panjang ntah apa2 je kang aku merapu
sume hasil tangan aku yang x seberapa
dibantu oleh si adik yang memang cerewet

camera

cokelat..sponsored by lil sis

minyak wangi

buah..

cincin n wang hantaran

handbag.. tetiba aku pun cam teringin nak yg camni

telekung..sponsored by me

kasut.. tempah butik uols..

both sides hantaran

aku ngn adik..eh..ngape nampak buncit di sitew???!!!!!

mak abah pengantin

adik beradik

keluarga kecik kami
bakal menantu mak aku
si alya wathal..
seb baik time tu da abis bincang2..da sampai penghujung
dia ngamuk2 nk g kat aku yg kat dapo ni tengah menyusukan aqil
xelh nak sampai ke aku sebab laluan adalah sempit.. kena mencelah2 celah orang tua semua
aku x bagi ..tu yg dia mengamuk
tertendang sirih junjung sampai tergolek..

si aqil plak, baru je aku nak letak montot nak dengar segala hal perbincangan, dia sebuk plak nk ngempeng
bengang mak ko nak oiiiii
aku escape ke dapo le jawabnye..
dah itu tempat yang paling dekat n sah2 xde orang
malu i tawwww..

da abis ngempeng, nampak plak segala macam makanan atas meja dapo umah orang tu
'nyam..nyam..nyammm... haih..anak sapa la ni????'
double malu di sitew
lum mintak izin tuan rumah lagi, aku da beraya kat dapo uamh orang tu
gara2 xmo bagi aqil ngamuk
xleh bwk majlis betul la budak duorang ni..

2 comments:

  1. Hahaha time mak nak sbuk2 psl tung adik ank2 wat hal ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la budak2 kan.. time ramai2 orang tu la diorang nak wat hal pun

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah