Tuesday 3 September 2013

Lambat Beno Nak Respon

kannnnn..
sampai skang masih lum dapat lagi cermin mata idaman kalbu
maka sampai skang pending lagi le hadiah bday merangkap hadiah anniversary tuk cik abang
tapi aku da claim hadiah aku.. aci x????

kesahnya, lepas aku email pertama kali nak tanya status delivery barang aku tu, responnya adalah diorang akan email status tu kat aku dalam masa 24 jam
tunggu punya tunggu punya tunggu.. xde jugak reply status tu
da naik angin sikit nih
aku email lagi kali kedua
tunggu punya tunggu punya tunggu..2-3 ari x reply juga
geram sangatttttt da ni
semalam aku email lagi..

cepat plak diorang balas kali ni

takkan nak tunggu customer tanya banyak2 kali
customer nak marah2 baru nak amik tindakan kan....

harap2 penantian yang lama sangatttttt ni berbaloi-baloi bila dapat barang tu esok lusa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah