Monday 9 September 2013

Monday Blues Le Sangat..

masih sakit2 badan saki pinggang segala
letih beno nak kabo ni..
cuti 2 ari sebuk ngn keje umah x abes..
seb baik xde perancangan nak bersiar2 ke mana2..
budak2 pun x berapa sehat
makanya, dok umah je la menyipakan segala macam keje umah dengan jayanya

sabtu tu 3-4 trip jugak le aku melaundry
re-wash baju last week yg kena tempias ujan da 2 bakul
campur lagi baju bajan lum basuh pun 2 bakul

cer bayangkan berapa banyak yg aku kena lipat ari ahad tu
total 7 bakul...
amik ko..

aku memang melipat masa wiken jerr
masa weekdays siyes aku x mampooooo
masa tido kena punctual..
kalu x aku xkan mampu bangun punctual k
jadi, masa weekdays aku memang abaikan baju bajan
membasuh still on..melipat je idak

disebabkan melipat seminggu sekali, aku memang standby banyak sgt bakul baju
personalized lagi.. sorang satu bakul baju
see... camni la aku label sorang satu..kang emergency senang nak korek baju. kalu x emergency pun, kang senang keje aku nak melipat & menyusun
 bakul camni ade extra lagi 2 bijik.. mana la taw sesekali  baju kotor melampaui batasan
walaupun da ade bakul khas..
khas untuk baju kotor
 ade juga disediakan bakul untuk tudung & inner wear


1 bakul untuk tuala, selimut, cadar, sraung bantal danyang sewaktu dengannya.. ni bakul yg paling beso dalam simpanan aku
gambo xde ea..

jadinya, menghabiskan lipatan untuk 7 bakul baju bajan semalam membuatkan pinggang aku cam nak patah
gitew le aku tetiap minggu pun..

sakit2 badan da ni..
bestnye kalu dapat g berurut..

**sume pinjam gambo gugel jerk



p/s: ade orang nak oder kek coklat mabeles aku tu.. auwwww.. berani ke aku nak amik tempahan. mudah2an dipermudahkan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah