Thursday 5 September 2013

Beg Baru Sempena 1Sept

1 sept tu cadangnya kami nak g dating berdua jerr
nak wat mcm zaman bercinta tu
tengok wayang, makan2..berdua je
last2 x sampai ati plak nak tinggalkan budak2 tu
makanya, angkut je la sume skali
xde chance le nak romatika d'amor kan

sempena 6th annivessary aritu, cik abang belanja makan special sikit
alang2 da sampai MV kan..teringat plak aku blogger fillanie penah wat entry psl Tony Roma's ni
makanya, aku yang memang da lama bbeeno teringin nak makan mende ni..
laju je bagitau nak makan kat sini



sedapppppppppppp..
sehingga x sempat nak snap gambo..
tuan membelanja kata next time kena repeat lg
mekasih..
belanja makan special n mahal (ok..aku memang berkira k..) sebab tak dpt nak bagi pape hadiah pun
okeyyyyy (redha)..

jalan2 window shopping..
TERnampak sale sana sini..
aku memang nak cari beg besar sikit..senang nk isi macam2 dalam tu
henpon aku, wrislet aku, henpon lakiku, wallet lakiku, pampers, wet tissue..
TERberhenti plak bila nampak beg mengancam n terus TERpikat
tak sengaja terus TERtry..
bila cik abang tanya 'nak ke???'
terus TERangguk-angguk
ehhhh....
haaa..sape suh tanya...

baru nak fefeeling menggayakan beg..
si aqil plak nak ngempeng..
x bagi chance langsung tawww
lari laju2 cari tempat nk bf aqil.. xde!!!!!!!!!!!!
kena g tingkat 2..xdan le dgn aqil yg da ngamuk2
satu floor kot nengok aku ngendong aqil
end up, aku bf aqil dlm toilet lawo sambil berdiri je..
mampoooo?????!!! demi anak..

siap je susu n tidokan aqil.. ingatkan bley sambung shopping bag tadi
si akmal plak nak ber*k..
haihhhh... mak jugak yg kena cebok
siap kes kedua

kuar2 je toilet si alya plak amik turn
da la kena tunggu di amemerut sampai puas baru bley cebok
kalu x kang 2-3 kali kena ulang g toilet


nampak x???


tengah memerut le tu...kena nyorok..maluuuuu
 time cebok si alya ni, barisan da mula panjang
aku da aim toilet cangkung tempat aku cebok akmal awal tu
tunggu punya tunggu punya tunggu... x kuar2 makhluk dalam tu
flush da beberapa kali
aitt.. sembelit ke hape???
aku suspek makhluk tu mandi ..kan ke time tu memang tengah krisis air kan
sampai aku siap cebok alya kat toilet lain, makhluk tu masih x kuar
kalu dihitung mau doploh minit dalam tu..

kuar2 siap bawak baldi kecik tawww..haih..sohih le dia mandi dlm tu..

berpeluh2 aku nguruskan bebudak ni sume..dekat sejam ok bila memasing amik giliran
meh sambung shopping lagi..

cik abang belanja beg ni..


mekasih cik abang.. (x rasa bersalah k time ni.. sbb tau hadiah dia da otw..cuma xtau dapat biler je)
kalu ikut aku, memang x beli
kalu duit sendri, aku memang berkira.. xmo membazir

tapi ni kes orang nak belanja k.. laennnnn feel dia

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah