Thursday 19 September 2013

Demam

da ari kedua demam..

aku ni memang jenis susah nak demam
tapi sekali demam tu memang kaw2 penangannya
demam..selsema..batuk..migrain.. bisa2 badan.. sekali harung
kelmarin balik keje, memang badan da seram sejuk
tambah plak migrain
gigih le bawak keta dalam keadaan sakit kepala
kena plak mengadap silau lampu keta/jalan sepanjang hiway tu

sampai2 umah, gigih lagi tenggek nasi..masak lauk simple je
janji budak2 x lapo
aku da memang xde selera
call cik abang suh balik cepat coz aku memang da x larat nak handle budak2

cik abang plak da jeling2 manja
tanya aku 'ade baby ke dalam perut ni???'
eh da kenapa laki aku ni
hahhaaaaaa.. selalunya aku kalu demam gini memang petanda le berisi
sebab aku memang xde loya2 mual2 segala
heiiiiii.. implanon lum tamat tempoh k!!!
padahal dalam ati berdebar2.. nak check ke tak?????

semalam aku MC
budak2 aku hantar nurseri
singgah klinik jap..
5 jenis ubat sekali dapat
semalam gak..sempat melayan 'The Conjuring' ngn cik abang
lama dowh x tengok wayang
last wayang yg kitorang layan adalah Adnan Sempit
korang kire sendiri je la da berapa lama kannn
xde le seram mana..maybe sebab hantu omputih kot

arini da masuk keje sebab MC sehari je
masih demam, selsema, batuk..
baru je lepas telan ubat ni
sat2 g mengantuk le ni
seb baik boss xde

kang kalu mengantuk tahap xleh tahan kelopak mata ni, aku cari le port nak beradu






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah