Friday 26 July 2013

Toys Baru..

wiken minggu lepas iftar di rumah MIL kan
ahad tu MIL ajak pi kelas masak memasak anjuran zhulian senawang
MIL ni ahli.. da beli plak periuk induction tu
haruslah semangat nak belaja masak guna periuk tu kannn
tapi aku idak le ngikut..
da cmne nak tinggalkan si aqil tu
aku masuk jamban pun dia meraung macam ape dah
so, aku dok senyap2 je kat umah melayan mata

ahad sebelum balik tu, MIL kuarkan sekotak besar
rupa2nya periuk induction tu
dibelikan juga untuk menantu-menantu kesayangan..cheeeewahhhh
berbagi2 la aku berdua ngan biras
biras lagi sorang da dapat in advance..
sebab dia yang paling awal datang


ni aku punyerrr
dalam kepala otak ni da macam2 resepi yang aku agendakan
ntah kan jadi ntah tak
kita tunggu je laaa
makna kata, bila aku da stat guna, for sure la aku update kannnnn

*nota kaki*
da 2 minggu taman aku kena sembur... pagi petang siang malam.. tengah sahur sembur, tengah buka sembur.. tengah hari??? aku xtau le..aku keje, xde kat umah. sampai umah aku abis da berbau racun peyembur tu. kesan semburan berterusan selama dua minggu tu, semut yg kalu gigit tu sakittt da mula berkampung dalam dapur aku.. semalam balik bajet nak makan nasi balance sahur tu.. tup2 tu diaaaaa... abis depa berkampung dalam periuk nasik aku..tensionnnnnnn aku nak berbuka tawwww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah