Monday 29 July 2013

Selamat Hari Isninnnnnnnnnnn

selamat hari isnin semuaaa

wiken ni masa dihabiskan dengan melipat baju bajan
(sehingga saat ni x abis lipat pun lagi.. ngape banyak sgt baju orang rumah niii???!!!!)
ngemas2 rumah..
sampai skang gatal idung lagi..sebab aku alergic habuk
sebab tu x suka guna penyapu.. sume aku bantai ngan vacuum
tapi still ade effect gak kat sistem pernafasan ni

ari sabtu lepas sahur
gigih le aku menggulung kulit popia
nak buat popia nestum
it takes 1 hour sbb aku masih amatur gitewww
1st time buat ni
ngam2 budak bangun aku da siap menggulung..
seb baikkkk

ahad pagi sesudah sahur
gigih le aku bersemperit
da dapat 2 jenis kuih..
ditambah dengan muruku pelbagai perisa yang aku da oder
tapi masih mikir lagi nak wat cookies apa


sabtu petang tu da plan nak buka kat luar
ntah camne aku ngn hubby mengidam benda yg sama
Manhattan Fish Market!!!!!!
tapi malangnya................
fully booked ..1st round n 2nd round jugak
keciwaaaaa

bagi mengubat keciwa, makanya terbeli la ultrabook
aku nak yg biasa2 je sebab bajet pun adelah ciput kan
tp bila ade yg baik hati nak upgrade spec.. weehaaaaa
i redha je la
mekasih sayangggggg

so, semalam kul 11 sebaik kedai bukak
laju jerr aku call nak booking tempat
syukur...

ready for iftar

sementara menunggu masa..layankan ajeee

menu iftar semalam..lobster
aku xde le teringin sgt.. janji dpt makan kat Manhattan
cik abang le ni teringin

amboihhhhhh... naik harga da
last time makan RM105.++.semalam sudah RM115++
ehhhhh???? last time tu da dekat setahun eh
wajar ke???

*nota kaki*
aqil selsema.so, malam td tido x lena.asyik terjaga je. makanya aku sahur awal..kul 2.00 sebab takut x terbangun nanti. natijahnya, memang aku terjaga lambat pagi ni.. mcm charlie chaplin aku bersiap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah