Thursday 4 July 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia



sebenarnya da lama giler beli buku ni
aku rasa da masuk 4-5 bulan
sebelum citer ni masuk tv lagi tawww..

tapi baru berapa chapter jer yang aku khatam
suku buku pun x sampai lagi rasanya
aku yang dulu hantu novel..
5-6 bulan pun lum abis satu buku????!!!
 susah betul nak percaya

tapi itula hakikatnya
memang da takde masa sangat nak melayan novel2 ni
masa yang ada semua untuk anak2
masa untuk diri sendiri pun almost xde giteww

ntah bila nak abis baca buku ni aku pun x tau
citer kat tv da nak abis da

1 comment:

  1. samalah dgn saya. pdhal novel bnyk je ni. masa je yg mencemburui. tggu dlm pantang nnt, nak khatamkan novel yg ada

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah