Wednesday 17 July 2013

Makin Menjadi-jadi

giler ahh skang ni
mengantuk tahap gaban setiap kali drive nak g keje
sama je aku rasa jadual aku sebelum puasa

semalam punye mengantuk memang tahap siyes
sampai aku rasa aku memandu dalam keadaan mata terpejam
giler punye mengantuk
berat je kelopak mata ni nak angkat

arini aku melalak sama kuat ngan radio semata2 xmo bagi mengantuk
bwk laju skit
sampai opis punch 8.02..walhal aku masuk keje 8.30
laju2 parking keta
sebab...
aku nak nap dalam keta..
heavennye dapat 20 minit je pun
xleh nap kat opis.. nanti ade je halangannya

p/s:
senawang-nilai-putraja-nilai-senawang
tu la trip aku ari2..
seb baik semalam, balik2 je da terhidang atas meja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah