Thursday 11 July 2013

Demam Lagi








budak kecik ni laaa
demam lagi
ni masuk ari kedua..
semalam bangun sahur sesama.. x sedap badan kan
nak berkepit je la kejenye

pagi ni, dia plak kejut aku sahur
dengan selambak muntah..haiiiiilahaiii
terus aku bogelkan.. berdypers je la dia pagi tadi teman aku sahur
seb baik aku masak dia x merengek..mau ayahnya pegang
tapi tiba time nk makan.. haaaa
berkepit je la sampai susah maknye ni nak makan
aku sebat je la mana yang sempat
xleh concentrate nak makan

lepas makan tu tidokan dia dulu
seb baik mau tido
bley le aku berkemas2 n terus bersiap2 dengan senang hati
kasi ubat sebelum kuar rumah.. ok la sikit dedarnya

kerap kan demam budak ni lately
demam kali ni adalah demam sebab nak menambah 2 batang gigi bawah
gigi yang ke-7 & ke-8

kira lambat gak perkembangan dak ni
patutnya (ikut pembacaan aku la) umur dia ni da ade 10 batang gigi

cakap pun x pandai lagi ni
lebih kurang akmal laa..
tapi akmal 1yr 2 month da bley membebel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah