Friday 12 July 2013

Dah 3 Ramadhan..

da masuk hari ketiga Ramadhan
kejap je kannn..
sana sini blog aku tengok update entry ngn menu bersahur dan berbuka
aku????

sahur bangun cukup time nak masak n makan
x sempat nak posing lauk segala macam

buka 1st day je sempat smpi ontime
masuk2 umah je trus azan...
semua da terhidang atas meja
sebab buka umah PIL

semalam berbuka dalam kereta
juadahnya..pastilah kurma..
ditemani air kosong je..
tapi kereta da parking kat porch masa tu
sedeyyyyy...
tapi masuk umah lelaju sebab da lapo beno
seb baik nasi sahur pagi td masih berbaki
laju2 goreng ikan bilis, potong bawang n lada
siap dimakan dengan nasi panas2...

ari2 aku drive mcm orang giler demi nak sampai depan nurseri kul 6
yang mana aku rasa memang impossible sebab aku kuar opis kul 5.30
da 2 ari jugak aku smpi nurseri 6.30
sian kat2 cikgu2 tu nk masak ke apa..kena jaga anak2 aku plak
ingatkan ari ni bley drive rileks2
sebab kunun2 hubby nak amik bebudak tu
malangnya...cancel
merempit lagi la kau ni karang..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah