Monday 15 July 2013

Isnin yang Serba Kelam Kabut

satunye sebab..
aku termiss sahur pagi tadi
penat kot sepanjang kat kampung
terbawa2 sampai ke rumah
sampai malam tadi pun da lewat.. dekat kul 12
kemas2 sikit..
terus boommm

sebenarnya da terjaga pagi tadi
dan aku nak bangun je..dan2 tu jugak le si aqil sebuk cr 'ubat tido' dia
dan aku tanpa sengaja... TERlena balik sambil susukan dia
adoiiiii...
jaga2 je da kul 5.30..
capai je la botol air masak sebelah katil..
tu je rezeki sahur pagi ni
aku kejut cik abang..
laju je menonong nak turun tangga
walhal masa aku kejut tu, aku da mention da nak imsak ni..minum air cepat

kecewa ko xleh sahur
semangat masak macam2 buat bekal untuk sahur
ikan masak lemak cili api.. sup tulang buka semalam pun aku tapawww
sambal kering tempe+ikan bilis+kacang (wajib buat tiap2 kali aku balik.. sebab mak aku sebuk nak bekalkan anak bujang tunggal dia. kalu bley stok sebulan..dan aku le tukang masaknya..sebab tu jatuh hukum MESTI BUAT!!!)

oohhh... x dilupakan pencuci mulutnya
carrot cake balance besday cake mak aku
ditambah plak dengan cheesekut aku buat tu

sebekas popia je selamat ditelan dalam kereta semalam..

mudah2an x gigil kepala lutut nak sampaikan ke waktu berbuka nanti..

da la pagi tadi kelam kabut..
menguruskan anak3 sorang2
dengan lambatnya lagi..dengan aqil yang bangun tido nak moody jee
dan...aku lupa amik smarTag aku dalam keta hubby
arghhhhh...da membayangkan jammed kat tol senawang petang karang..haihhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah