Monday 29 October 2012

Leceh..


ye...leceh juga rupanya bila bukak blog baru ni. disebabkan aku xnak blog baru ade pape link ngn blog lama aku tu.. (xsuke weii kena stalk).. terpaksa la aku buat satu persatu secara manual..

dulu aku mengaku la, agak ghairah nak tambah follower banyak2.. tp skang ni mungkin tidak.. suka ati rang nk folo ke x.. mana blog yang aku suka baca (merefer kepada bloglist yg ku folo thru blog lama tu), aku add la kt blog baru ni.. leceh juga kena buat sesatu.. tapi xpe, yang penting aku puas hati dapat berblog semula.. but still perasaan cuak tu masih ade.. harap2 stalker tu da brenti buat keje2 xde faedah ni.. jaga tepi kain sendiri la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah