Monday 29 October 2012

Bila Da X Boleh berFB..


rasa mcm ade yang x kena je bila sehari x berFB.. tapi xde la teruk sangat mcm orang putus cinta kekdahnye.. cuma rasa mcm life circle sehari2 tu x complete bila xley berFB..

aku bukannya jenis update status ari2..setiap masa.. masuk FB pun just nak tau perkembangan kawan2 lama.. da tunang ke..da kawen ke.. da beranak ke.. beranak lagi ke.. pindah ke.. benda2 macam tu la.. maklum je la, jarak sume jauh2. alam maya ni je la dapat mendekatkan aku ngn kawan2 lama yang da bertahun2 x jumpa tawww.. sebab tu sedey bila terpaksa deactivate FB aku.. juga gara2 stalker giler yg ugut2 x tentu hala.. see..walaupun aku diduga sampai tahap hati pecah, aku masih punya rasional n belas kasihan.. xkan nak tgk someone close to u sesuka hati dimalukan gitu kannnn..

walaupun FB juga punca hati aku pecah.. aku x penah benci FB. sebab FB ni cuma kemudahan untuk berinteraksi.. tuan punya FB yang patut fikir.. niat berFB, apa yg mau dikongsikan baik status mahupun gambar.. kalu niat tu da memang2 suci sedari awal, insya allah FB tu xkan memudaratkan..

tapi kalu da niat dari awal join FB sebab nak tunjuk hebat dapat bnyk kenalan..tambah plak nak 'jual minyak'.. umahtangga pun bley hancur..

korang paham kan????

jadi apapun yang korang nak buat.. sila fikir kesannya pada orang sekeliling.. jangan la sampai memberi kemudaratan demi untuk keseronokan korang..

 

aku: sedang berkira2..perlu ke ku buat akaun fb baru juga??
haihh..menyusahkan orang betul la stalker sekor ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah