Monday 29 October 2012

1st Post In New Home


hmm.. disebabkan rasa x keruan x dapat tulis blog lagi sesuka hati (blog lama ade stalker..mencikk), terpaksa la aku create account lain bagi membolehkan aku yg konon2 rajin (harap2 dgn semangat blog baru nih..) update hari2..

tension betul bila orang stalk hidup aku.. aku x giler perasan macam retis weiiiii.. cumanya aku rasa stalker giler tu kurang kasih sayang kot.. manipulasi citer2 dlm blog aku untuk raih simpati n kasih sayang 'terlarang'.. korang paham kan??? aku malas nak elaborate lelebih.. takut ade pembaca bawah umur plak... xsesuwai dek non nak tau hal rumahtangga ni..

yeyeahhhh... da bley berblog semula.. akan dibuka kepada public once aku da ready..
at this moment, remain silent dulu..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah