Monday 27 January 2014

Kartun Kesukaan Anak-anak

bila Mommycha tanya..
aku nak jawab tapi kalu aku jawab dalam ruangan komen tu rasa cam panjang sangat nanti jawapan aku. jadi aku nak membebel kat sini je la. kang aku letak link je kat ruangan komen mommycha.. jemput baca komen saya ye 

kartun kesukaan no.1...haruslah


aku rasa kartun ni jugak menjadi kesukaan hampir semua rakyat malaysia kan..x kira la kanak2 mahupun mak bapak kanak2 jugak


no.2 

bagus jugak dimodenkan gaya penceritaan ni kan.. kalu zaman aku kecik2 dulu, tajuknya adalah Hikayat Sang Kancil.. aritu tak sengaja terbuka plak kat Youtube, kelakar plak rasanya. dengan bunyi2an sound effect yang klasik sangat.. x caya g bukak sekarang

no.3

fevret aku dari zaman sekolah lagi. x sangka bila bukak, budak2 pun suka. mengekek2 le diorang ketawa

no.4

kartun korea.. aku tengok pun x paham sepatah haram. tp budak2 ni enjoy je tengok. siap gelak2 lagi..

no.5

ni yang paling baru le sebab baru kuar kat TV kan.. sebenarnya sebelum ni da penah tayang kat diorang tru youtube jugak. memang diorang suka.. secara x langsung da hafal makna Al-Fatihah tru lagu.. ajak la anak korang tengok sama. banyak manfaat melebihi kartun2 kat atas tu



nak ikutkan banyak lagi..tapi aku bagi top5 je la ye..


8 comments:

  1. suke tgk katun yg no 3 tuh...hehehe

    ReplyDelete
  2. suker orgy dgn cockroach kelakar yang amat...

    ReplyDelete
  3. betul2!!! setuju sgt2...kat umah lieya pun anak2 suke tgk cite nie laaaa..dok ulang2 laa cite nie...eh ade tambahan cite sofea the first tu heheeheh...dgn lieya2 pun join tgk kadang2 hahaahahah

    ReplyDelete
  4. Suke2...zaman abak kecik dulu banyak jugak yg best...masih tbayang-bayang terutama yang buah2 tu,,,

    ReplyDelete
  5. upin ipin pun sy pun suka.. hahaha

    ReplyDelete
  6. KA pun minta juga hehehe

    ReplyDelete
  7. comel sangat cartoon 3d cerita umi tu:)suka suka suka!!!!!

    ReplyDelete
  8. geram jer tgk cartoon oggy... heheee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah