Tuesday 4 June 2013

Susahnya bila x on maybank2u...huhuhuuuu


susah kan zaman skang ni kalu  xde online banking
hmm... aku dulu2 da register da maybank2u ni



tp ntah nape x guna2
time tu agaknya was2 kot.. aku ni ade penyakit susah nk percaya sesuatu
berjaga2 kononnya..
haaa...last2 susah sendiri kan
sume kena buat manual
walaupun kuasa masih d hujung jari
tetap kena pegi atm menekan segala butang utk transfer duit
bayar keta, bayar loan, bayar...dan bayar....
haihhhh...
kalu on maybank2u ni.. kuasa memang d hujung jari
tapi tak perlu lagi ke atm bagai
sambil goyang2 kerusi..goyang2 kaki bley da transfer duit

confirm la jugak lepas tu duit aku cepat susut..
sebab da senang nak membeli belah online
mungkin ni jug asalah satu sebab aku masih sanggup bersusah payah g atm
takut 'terlebih guna' kemudahan
takut 'terlebih guna' duit

utk empunya transfer di atas
secara x langsung
tq sudi berkunjung ke blog saya


1 comment:

  1. berbelanja ikut keperluan ye dear, jgn sampai terover bajet pulak. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah