Wednesday 19 June 2013

Gundah Gulana

memang hati aku sedang gundah gulana
macam xleh tido malam pun iye
x lena tido aku
asyik terjaga je
risau punya pasal nak tinggalkan aqil 5 ari
x penah lagi berpisah tido tauuuu
sehari pun x penah tinggalkan dia

bley ke dia survive??
bley ke aku survive??
ke aku yang cengeng lelebih..
risau dan gundah gulana sebab dia masih BF lagi
dan aku masih gigih mengepam walaupun hasil da kurang
sebab dia da start consume FM juga if EBM x cukup

resah juga memikir
perlu ke aku bawak pam??
kalu dah ngepam, nak simpan mana??
takat letak dlm peti ais hotel tu je..bley ke??
bley ke kalu aku request nak tumpang freezer hotel??
haihhhh

macam2 aku fikir
x rela sebenanrnya nak tinggalkan budak2
tapi aku g sana buat keje..
da katanya conference kan
siang malam dok ngadap presentation je la
kalu bawak diorang pun mana ade masa nak melayan sangat

lagipun cik abang baru dapat job baru
serve untuk dewan makan asrama sekolah
xleh le jalan jauh sampai nun ke ipoh
kena standby je.. ibaratnya spt 'masih dalam pemerhatian' kan

maknanya aku kena redha je la tinggalkan anak3
ke aku karang yang nangis tiap2 malam????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah