Wednesday 27 March 2013

Trip Ke Bandung

miahahaaaaa..
gelak jahat dulu..
aku escape ke Bandung ..budak2 opis pun xtau..
amik cuti utk urusan keluarga katanya..urusan keluarga la ni kannnnn

flight aku awal pagi jumaat..1st flight ke Bandung
pasti la naik AirAsia kannn..
ramai gak orang naik 1st flight ni
trip ni cuma aku, hubby n aqil
sian si akmal n alya kena tinggal..
saja amik trip pepagi ni.. sebab masa kuar umah budak berdua tu tengah syok tido
kalu diorang terjaga, maunya meraung macam kena dera
kang sekampung terbangun plak pepagi buta
3.40 pagi da gerak dari senawang
PIL yg offer nak hantar..

sebelum kul 5 da sampai
sesampai LCCT je, terus check in, settlekan baggage sume
amik masa jugak since ramai sangat manusia pepagi ni kannnn
teruja n berdebar2..sebab bwk si aqil ni kan
ntah cmne la dlm flight nanti...

si kecik ni excited giler ngan segala macam kenderaan yang ade kat sekitar kapal terbang tu
xreti dok diam..melekat je kat tingkap
masa da nak berlepas tu, cepat2 sumbat cikB
ini tips yg aku dpt dr blog lain.. utk mengurangkan rasa x selesa baby masa nak berlepas tu kan
time ni memang dia behave..
sebabnya..kul 3 pagi bangun kannnn
harus la da mengantuk balik...

nanti aku sambung lagi... bila da sampai bandung



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah