Thursday 28 March 2013

Baik Hati Biar Bertempat..

ni..peringatan untuk semua
baik berpada-pada..

aku baru lepas angin satu badan ni
geram betulllll!!!!!!

kisahnya bermula bila laki aku yg baik hati ni
baik sesangat bagi pinjam nama dia untuk beli motor
ni masa zaman kemaruk MLM dia la ni
baik sesangat ngn satu kakak ni
bagi pinjam keta bagaii..padahal ngn aku kedekut nak mamppp

bley plak kakak tu pujuk rayu dia
pinjam nama nak belikan moto untuk anak bujang dia
ko tau je la kan..
MLM mana de slip gaji
komisen pun x menentu
pandainya laki aku ni.. da settle sume baru nak bagitau aku
tu pun sebab terkantoi terlepas cakap

tiap2 tahun dapat warning letter renew roadtax
gerammmmmm


last 2 weeks plak, dapat surat polis
moto tu langgar lari
x pasal2 terbang beratus2 sebab nak settle luar
terus aku paksa laki aku wat report polis kata motor tu kena curik
FYI, kakak tu sampai ke sudah menghilangkan diri
tepon2 memang x sudi da nak ngangkat
tambah gerammmmm

jap tadi, orang SINGER plak call aku marah2
katanya da 10 bulan x berbayor
gerammmm gerammmmmmmmm!!!!!!!!

see..aku yg xde kena mengena dr awal2 cerita
aku plak kena dengar apek tu marah2
bengang siottttttt

aku terus warning laki aku
buat repot lagi sekali sekarang jugakkkkk!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. huhuhu..pening pale kalau beli ape2 barang tp melibatkan pihak ke-3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah