Sunday 3 March 2013

I SAW WAT U DID MAKCIK.....

ada juga orang mcm ni...

kesahnya..
aku beli ayam pagi td kat econsave
murah la sikit.. rm4.50/kg
compare ngn T***o..rm6.50/kg

aku kalu beli ayam ni,xdenye nak amik ayam yg gumuk2
muak kak oiiii..isi je
aku suka yg sedang2 je..

da pilih2..beratur plak nk kasi potong
lepas abangLa tu da kasi timbang..okey,xlebih rm10..
aku pun dgn senang hati pegi la cuci2 tangan kasi wangi sikit

oopsss..lupa plak nak mention makcik bertudung itam yg beratur depan aku tu..gumuk ko ayam dia
x perasan plak aku berapa rm ayam dia

dgn senang hati..sambil basuh tgn sambil perati ayam ku dipotong
elok je aku nak amik ayam aku tu,makcik bertudung itam itu dgn rakusnya telah merembat..depan mata aku hokeyyy
tergamam aku..

nak pilih2, nk beratur lg,nk kena cuci tgn lagi...
memang aku x kuasa
aku tgk ade sebungkus ayam yg da dbungkus sblm aku nyer tu
amik je la sebb malas nk ulang semula semua keje kannn
rm12.00 hokeyyy..da kompem ayam gumuk bnyk isi
geram betul aku ngn makcik tuuu...

nasib je la makcik og tua..
sebaya ngn mak saya
xkan le sy nk buat gado kannn
tp makcik...sy mmg nmpk apa yg makcik buatttt!!!

p/s:da selamat aku wat nasi ayam da..tp x feel sbb isi yg membuak2 buat aku muak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah