Thursday 28 March 2013

1st Day Di Bandung

 

 sampai di Bandung lebih kurang pukul 8.15pagi (waktu sana la ye)..
kecik jek airportnya.. yg juga dikongsi bersama laskar udaranya




amik masa juga nak claim baggage..
kawasannya kecik.. yg sampai tu pulak ramai..
seb baik xde flight lain masa tu

kuar2 je pak supir da tunggu
kelas ko.. kat tanahair sendiri xde bersupir2 pun
kali ni aku amik Bupatrans Holiday.. Pak Indra Zatnika ownernya
mati2 aku ingt Indra ni pompuan sepanjang2 aku berbalas2 email
hahahaaa...rupa2nya lelaki..
so far, research yg aku buat pasal supir ni..(chewahhh..research katanya..)
Bupatrans ni adalah yang paling murah..
aku amik Bandung-Jakarta City Tour
kosnya adalah IDR550k per day.. jauh lebih murah dari Cipa***ti yang femes tu ratenya IDR700k per day
IDR550k tu patutnya aku dpt suzuki APV je..tapi aku pow pak indra
dapat la Avanza untuk rate yang sama
aku amik untuk 3 hari
cakap je la ko nak gi mana.. merata dia bley bawak
oh ye..kos tu telah termasuk minyak, tol, parking, upah supir

laki aku ngn pak apih... supir kitorang.. x-gangster ko

perkara pertama sesampai je di Bandung yang perlu dibuat ialah...
cari simcard..
pening pak supir tu bila aku cakap simcard...
bila cakap simPATI.. baru la dia paham
hahahaaaa..

slang indon aku x padam2 lagi ni
sampai opismate aku pelik

lepas ni kitorang nak terjah terus Pasar Baru
baru pukul 8 lebih kan..
check-in kul 11.00 karang


2 comments:

  1. subhanallah..cantiknya ciptaan Allah!
    suka duduk kt tepi tingkap kalau naik flight.
    bole skodeng kt luar. hehehe

    ReplyDelete
  2. wah sys..i yang nak gi bln 3 hari tu tak jadi gi..tup2 u yang gi..jealous nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah