Wednesday 27 March 2013

New Baby

hihiiii...
sejak ade baby baru kat umah ni, kurang da sakit2 badan aku
kurang sikit banyak beban keje umah aku
takde lagi aktiviti sental menyental bilas membilas tengah2 malam buta mahupun di hening pagi
auwwwww...
kalu dulu, kena sental bilas secara pukal..iaitu seminggu sekali
mcm nak patah pinggang melayan berbakul2 baju
macam nak pitam nk melipatnya lepas tu
siyesssss..nak pengsan
ntah2 korang pun pengsan kalu tengok baju berbakul2 yg aku basuh..yg aku lipat
pendek kata penat basuh bilas lipat seminggu punya kain tu tak abis lagi..
da kena ngadap keje sama lagiiiii..

mekasih la cik abang sayang sebab belikan baby baru ni
sekali ganda ko dr mesin lama..
puas hati..
beli kat senHeng..offer price for member
wit RM1129...memang da ringan sgt2 keje aku
tapiii..
tetap macam nak pengsan bila nak melipat baju yang bergunong ganang tu..

1 comment:

  1. huhuhu..samalah kita.
    bab basuh baju tu best la kan sbb bkn kita yg menyental.
    tapi bab nak melipat tu, perggghhh..berchenta!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah