Monday 18 February 2013

Russia???!!!!

sejak2 aku selalu kena stalk kat blog aku yg lama tu
aku selalu check stat kt blog ni
giler fobia aku nih kannn..

selagi xde pengunjung dari negara itu..
aku adalah sgt lega..


da lama x check ni, tup2 banyaknye pengunjung dr Rusia..
konpius plak aku

gitu le pageviews aku setakat  ni
tetap bersyukur seadanya
nak dapat pageviews ribu riban tentula amik masa kan

konpius plak aku bile pepagi ni diorang dok pasang lagu ctdk.. budi bahasa budaya kita..
patutnya jam2 skang ni adalah bacaan doa
pepagi senin da konpius2 ni.. mcm xbest la plak
k.. babai la.. sure jap lg bigboss panggil

sebabnya.. jumaat aritu aku wat keje luar xbgtau boss..
sekali terjumpa plak bos tu kat R&R..
hahahaaaaaa...
seb baik meja aku penuh..kalu x mau boss nak dok semeja soal siasat aku

ampunnnn boss
kalu sy bgtau boss mesti boss susah nak release
lgpun sy buat keje tuk seksyen gak bosss
ampunnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah