Tuesday 19 February 2013

LEBAM :'(





 poor my baby
abis lebam dahi dia
semalam masa amik kat nurseri x perasan pun
kelam kabut gaknya sbb petang smlm kan ujan
sibuk nk loading bag, loading budak3 lagi

masa brenti nak menyusukan dia baru perasan lebam ni
nape cikgu dia x bgtau langsung
tunggu aku tanya baru nak bagitau
agaknya kalu aku x tanya, langsung xbagitau pape

gerammmmmm
ari2 aku ingatkan..
si aqil ni sedang dalam fasa nk mula berjalan
sedang memapah.. n bertatih sikit dlm keadaan yg x stabil
pls pay more attention
haihhhh..

bukan aku ni jenis banyak songeh
tapi ada masa2ny ayg perlu beri lebuh perhatian
bukan suruh berkepit je ngn anak aku..
tapi..perhati la lebih sikit

i'm sure it hurts
mlm td usik2 pipi tangan kaki segala tempat masa dia tido
cool je dia.. mcm x terusik
tp bila aku usap2 lebam tu...
kemain lagi respon dia

sorry sayang..
sedih ummi anak ummi jadi macam ni
harap lepas ni cikgu tu akan perhati lebih sikit ye sayang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah