Wednesday 6 February 2013

HALAL x ???

disebabkan skang aku sedang sibuk riki2 hotel untuk event june nanti, makanya keje aku bulan 12 aritu smpai la ke bulan 1 lepas adalah ngukur jalan je visit2 hotel..

adalah penting untuk memastikan setiap hotel yg dikunjungi mempunyai sijil halal.. ini requirement ye jika mau menganjurkan event kerajaan di mana-mana hotel..
kebanyakan hotel memang da sedia maklum pasal benda ni
so, whenever aku submit quotation, memana hotel yg memang TAK ADE sijil HALAL akan terus mengaku..

al-kesahnye, aku baru plan nak g CCM bwk anak2 bersuka ria bermandi manda kat satu tempat ni. iklan kat groupON, streetDeals etc memang menjang kuar psl tempat ni je..
tengok gambo memang best.. luas taman temanya.. bilik beso siap jacuzzi lagiii (haaaa....clue yg ni mesti ramai da bley agak kat mana kannnn)..
kalu beli pakej tu siap dapat bekpes, buffet dinner, admission ticket..
ghupe2nya.. HALAL nan hado lagi kt tempat tuuu..

jadinya tertangguh la dulu angan2 CCM aku.. seb baik x bagitau lagi kat budak2 duorang tu..kalu x mau nanges aku cancel

satu lagi, hotel dekaaaaaat dengan Subang Parade.. yang mall dia meletup tahun 2011 tuuuu.. (motif no xnak bgtau nama hotel kannnnn)
yg ni pun nan hado HALAL juga..

so far, banyak2 hotel yg aku da riki, 2 ni je yg aku tau xde
hotel2 lain, sila cari sendiri ye..

dan antara banyak2 hotel tu, hotel Heritage kat Ipoh, memang free from alcohol...
tabik aku kt owner cina tu, Mr. Tony..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah