Thursday 14 February 2013

Hari Valentino rOSSI????!!!! + entry macam2


mcm geli gedik plak dengar ERA pagi ni..
ntah sejak bila wujud HARI VALENTINO ROSSI ni

 

tau la hari ni Valentine day..
toksah le gedik2 mcm nak sebut tp takut org ckp pe plak kan nanti
tu yg terus je jadi HARI VALENTINO ROSSI
walaupun bday dia 16/2..ngape plak ko nak advancekan

siyes nyampah dengar ERA pagi td..

u guys spoiled my mood la today... haihhh

skang seisi umahku sedang demam
dari bapaknya..sampai ke emaknya ni..sampai la ke anak3nya..
sume mild fever + flu + cough..
alhamdulillah..syukur diuji dengan sakit2 yg ringan beberapa bulan kebelakangan ni
lebih mengingatkan aku pada DIA

esok nak g Ipoh.. settlekan psl hotel untuk conference bulan jun nanti
confirm2 la letih..
minggu ni jugak, ingatkan nak ikut adik aku balik kg..(bulan ni je tiap2 minggu dia turun segamat..jelesss aku)
lupa plak 19/2 ni in-law nak g umrah..
harusla wiken ni kumpul2 kat umah dia kan..

belum wiken lagi, aku da terbayang 3-4 bakul baju yg aku kena ngadap
dari menyental, membilas smpai la melipat..
aduiiii..cik abang..bila nak bagi present mesin basuh berkuasa tinggi ni????
mak da x laratttt

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah