Monday 18 February 2013

already 10 months


Budak kecik ni masuk 10 bulan semalam..
perkembangan setakat ni adalah sgt memberangsangkan

gigi da tumbuh 3 batang.. 1 lagi on the way
da mula nak bertatih..

tapi skang dedar2 mcm demam mcm x demam
maybe sebab nak kuarkan gigi yg satu lagi tu
sekarang ni adalah tersangat manja
nak berkepit je celah ketiak ni
pantang aku bangun jap.. nak basuh tgn je pun bukan nk kuar g memana pun
nangis jerit mcm kena pukul

masuk hari ni, da hari ke3 aku hantar ke nurseri
hari2 bila masuk je nurseri tu, dia mula la buat konsert rock
risau ati aku.. tp kena ajar juga
nanti xtau nak bercampur gaul ngn orang
aku gak yg susah
biar la dia dok nurseri
ramai kawan..macam2 benda dia bley belajar
xde le kejenya nak tidoooo jeeee..
pastu bangun kul 2-3 pagi ajak aku main..heyyy





1 comment:

  1. happy 10th months old cayunk!
    hehehe. perkembangan yg bagus ni.
    biasalah la sis, budak2 nk membesar mmg camtu, kejap2 dedar/demam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah