Monday 16 December 2013

Semua Benda Nak Naik Harga..

Pening kepala fikir.. sejak-sejak minyak naik harga,gula naik harga.. semua barang lain pun ikut naik harga. Kan ke bagus kalu gaji pun ikut naik sekali. Barang-barang tak naik harga pun rasa macam belanja cukup-cukup je. Inikan pulak sekarang..

Baru je dapat tau dari nurseri. Yuran bakal naik lagi tahun depan. Hai la haiiii... tiap-tiap tahun menghitung bila anak naik umur makin turun la duit nurseri. Tapi sebaliknya plak.. makin bertambah tiap2 tahun. Gaji aku memang takat tu je la (kurang bernasib baik dalam perihal kerja..tapi bersyukur masih tetap ada kerja).. aku bajet 500 je. Sekali dua2 naik harga.. lari ke laut terus bajet aku.

Bila dicongak2 balik,harga yg aku bayar kat nurseri sebulan sama harganya kalu aku hantar alya p sekolah.. ni yang mula nak pikir nak hantar alya sama tmpt dgn akmal je kalu da gitu rate harga daycare dia. At least,dpt gak dia belajar 8.00-6.00 everyday..

Nanti nak discuss ngn apaknye la..x larat aku camni


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah