Monday 23 December 2013

Kembali Bersiaran Dari Ofis

Setelah beberapa hari berkursus, arini kembali la ke ofis.. Baru 2-3 ari masuk seksyen baru, da ken ag kursus. Terkulat-kulat aku dalam kursus tu sebab term2 yg aku dengar sume term baru...sangat asing. Semua guna short term.. bengong jap aku. Peserta lain tu sume da keje berbulan-bulan..Aku yang paling fresh.. Hari pertama berjaya dilalui dengan jayanya tanpa rasa mengantuk..Kagumnya aku dengan diri sendiri.. Kenapa???? Sebab aku kalau pegi mana-mana kursus, halfday je sure akan mengantuk tahap gaban rasa nak tongkat kelopak mata ni..

Tapi untuk hari pertama je la..masuk ari kedua n ketiga, virus mengantuk tu mula la menyerang.. sebab topik pun da makin detail sedangkan yang basic pun aku terkial-kial nak paham.. maka, haruslah rasa termengantuk sebab banyak benda yang tak paham..

oh ye.. berkursus di Selesa Beach Resort.. PD je pun. Ulang alik dari rumah je.. bukan jauh mana pun.. Mood arini macam x berapa nak best sebab berkursus sampai ari sabtu. Da kena curi 1 ari dlm wiken, banyak keje umah x sempat settle especially lipat kain baju.. memang x settle pape pun sebenarnya.. sebab balik kursus je MIL da call suh bertandang sebab sume orang balik katanya..

Nasib baik malam tadi dapat tido dengan lena.. Yang aku perasan sejak aku masuk keje ni, Aqil da bley tido sendiri. x macam dulu..kena ngempeng lama baru bley tido. skang ni, aku susukan, da kenyang terus cari prot nak tido.. mana lagi, menyelit kat ayah dia la. ye la..da seminggu lebih ayahnye yg wat daycare kan.. takpe..aku bley rehat skit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah