Wednesday 26 December 2012

Support La BF Mommy Ni

Aku sedey weiiii..
kalu orang terdekat cam x support aku BF Aqil..
merasakan leceh nak uruskan EBM..

sentap aku bila kuar ayat 'bagi susu tepung je la senang...'
nangis mak ko ni aqil..
tapi dlm ati je laaaa..
walaupun da seminggu lebih situasi ni berlaku, tp mak ko ni masih bersedey..

bertabah la aku kuarkan ayat 'sekurang2nya dpt BF setahun..'
tambah plak ada yg menyambung 'ala.... 4 bulan lagi je tu...'

nangis berjurai2 dalam ati ni..
nak cakap lelebih, takut tersilap cakap..ada plak yg makan ati
tp ckp susah.. x cakap pun susah..

memikirkan plan B..next year
since kalu da rasa susah kan, aku bley je nak mudahkan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah