Monday 24 December 2012

Boleh Ke Termengandung Juga Wpun Da Pakai Implanon???

Implanon 01

walaupun doc kata implanon ni 99.9% boleh dipercayai mampu mengelakkan dr mengandung, aku seriau jugak la skang ni..

sbb simptom2 kalu aku pregnant mcm da mula menunjukkan diri..siyes risau ni..
no.1 - sebab bila awal pregnant je mata aku mcm bubuh pemberat.. xleh nak bukak langsung
mengantuk 24 jam.. makan pun bley tido..

no.2 - ade orang tegur badan aku da lain macam nih... oh tidakkkkk

no.3 - aku mula craving makan sesuatu yg manis..A MUST..setiap hari..aiyokkkkk

minggu lepas aku da check..gara2 cuak sbb hubby citer kawan opis lama dia pun bininya pakai implanon.. boleh termengandung jugakkkk.. aku seriau terus lari gi farmasi beli UPT.. lega bila negatif.

tapi melihatkan kepada simptom2 di atas yg mc da berlarutan 3-4 ari ni.. mcm kena lari lagik g farmasi..

p/s: mengharapkan negatif.. sbb anak3 aku kecik lagiii weiiiii

1 comment:

  1. kalau termengandung, anggap la rezki Allah..

    *belum kawin lg, so tak tahu bab ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah