Thursday 20 December 2012

Bila Semua Demam...APTB










Yaya da demam since jumaat lepas.. full package : demam + batuk  + selsema
merebak ke aqil dengan jayanya start sabtu malam..full package jugak
ummi diorang ni mcm nak pitam da sbb x cukup tido + keje lebih masa..
keje lebih masa sebab mesin basuh buat masa ni hanya bley spin je.. makanya, keje2 menyental n membilas baju terpaksa dilakukan secara manual
malam minggu lepas telah berjaya mengerah tulang empat kerat ni mengerjakan dua bakul besar baju bajan laki bini anak3 smpi rasa mcm nak patah pinggang..2 jam berkampung dlm bilik air
terbiar jap budak2 tu..(tp sekali sekala jenguk dr dlm bilik air gak...spy2 skit apa yg diorang buat)..

tau2 je si aqil da masuk bawah katil..
yaya plak berjaya 'mengemas' laci meja solek aku
akmal plak senyap2 dok membuli dua orang adik dia tu..
aku plak..kadang2 kuar la suara konsert rock di mlm minggu tu..

arini..yaya da ok skit
aqil masih demam
akmal da mula menunjukkan simptom2 demam..sama mcm aku
tp aku tahan2 rasa nk demam aku nih...
 xtau smpi bila bley tahan ni..sbb badan da rasa sgt3 flat..

ujung minggu ni plak..mcm nak balik kampung
nk jengah anak buah aku yg pertama..sepupu anak2 aku yg pertama
tp xtau la badan larat ke tak ni
macam da keje 24/7 sejak last week.. eeehhhh.. sejak aku keje smula la

tp balik kampung nanti dpt la g massage..hmmmm...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah