Friday 7 December 2012

jom ke saloon...

 

last wiken dapat jugak balik kampung.. setelah berbulan2 ngidam nak balik kampung sesangat.. rindu nk sedut udara segar amat.. lepas aqil discharge terus settle g bengkel settlekan hal2 insurans untuk keta aku yg eksiden tu.. smpi ke sudah dok terperap lg dlm draft

petang tu tunggu adik aku abis keje.. tunggu punya tunggu punya tunggu..kul 9.30 baru sampi umah aku.. sbb aku penat, dapur x berasap le..seb baik dia tapaukan mekdi.. cincai2, gerak kul 10.30mlm dr umah aku.. aku yg konon2 xmo tido, nk teman dia drive, last2 tersengguk2 gak.. mana tahan weiii.. tido2 ayam je 4 hari kat spital  tu.. smpi umah dekat kul 2pg. 

tujuan utama balik kampung sebab...aku nk bedal durian puas2. kt umah sendiri, jgn harap okeyyy.. susah bila cik abang ni mabuk durian.. jadinya, berulas2 la aku bedal mcm org nak lepaskan kempunan.. siap buat 'ketayap durian' a.k.a. crepe durian yg tengah femes seantero donia tu.. 

sempat jugak bwk bujang ni potong rambut.. this time, da x takut2. siap request lagi nak potong rambut mcm otomen titus. ikut pelat2 dia laaa..hmmm..aku pun x paham sgt tp telinga aku dengar camtu la.. abis2 potong tu, terus request nak pacak2 rambut....

memang best biler dapat balik kampung kannn... rasa malas jerrr nk balik rumah sendiri. skang tunggu adik aku si mak buyung tu nk meletup 2-3 ari lg ni.. pastu, yeayyyyyyy... balik kampung lagiiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah