Friday 10 May 2013

Team Building Di Seri Menanti Resort #Part 1

sejak aku masuk keje 5 tahun dulu kat seksyen ni, x penah sekali pin dianjurkan team building
sebab sume orang sibuk ngan mesyuarat.. baik kat opis maupun kat site
sebab sume orang sebuk ngn projek
mana nak tender, nak evaluate, nak masuk site, projek sakit lagi..bla..bla..blaa...

pendek kata, bos atas2 memang susah nak bagi seksyen kitorang ni tutup kedai
tapi sbb skang ni majoritinya adalah orang muda-muda belia
makanya, kami memang sedaya upaya nak jugak buat xtvt hilangkan stress ni

asyik terperap je kat opis..
kena marah bos..bos atas2 lagi..
tension tau x

team building ni kami buat 3h 2m..
aku angkut la sume askar2 aku sekali
susah weiii nak meninggalkan aqil kememe tuuuu
asyik nak bergayut jekk


 x besra mana pun tempat tu
memang geng2 kitorang je la pun yg ade kat situ
heavennyeeeeee bila jauh ngn opis..weehaaaaaaa
ni untuk bangunan bilik2 yang twin sharing

yang bumbung biru tu adalah chalet..

ni plak, dorm..bley dok reramai..lelaki muda belia sume dok sini

bilik aku memang dpn swimming pool..senang anak2 aku nk berendam



istana seri menanti..sebelah je pun ngn resort ni

tempat best
bilik pun best
suasana pun best
makan je mkn sukat2 plak :(

p/s: sume gambar gugel sbb aku maleh nk amik gambo time ni. part2 seterusnya baru aku terajin sikit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah