Wednesday 15 May 2013

Alya Demam :( + entry 'busuk'


Demam plak anak dara ni
balik semalam da rasa dedar da..
aku plak tertido awal
lupa nak bagi ubat demam

tengah malam tadi. merengek2 je
memang panas.. terus aku bagi ubat demam
jelum ngn air asam jawa
pakaikan koolfever
ok la sikit

pagi ni dia x g nurseri
dok umah ayah dia jaga ..(ke dia jaga ayah nanti??)
katanya nak bawak g klinik
9.30 td aku tepon x bangun2 lg
ntah da pegi ntah lum ni

haihhh.. risauuuuu
tu kang, makan apa la kat umah tu nanti
harap2 ikut perut anak ye yang.. jgn ikut perut u plak

aku plak.. ntah kenapa sejak semalam
da berulang kali date ngn 'Mr.Tan'
ini da masuk kali ke-7
asal rasa mcm nak ken**t je, lari laju2 g toilet   
da nak masuk keta da pg td..
ada plak hal x diingini.. lari laju2 masuk bilik tukar baju segala bagai

hmmmm.. jika berlarutan sehingga lunch ni
aku nk g amik MC
x larat dowh.. nk ulang2
rasa nak berkampung sebelah toilet plak 

1 comment:

  1. siannya..semoga alya cepat sembuh ye.
    kalau boleh, ayu mandikan dia sekerap mungkin supaya kebah panas dalam tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah