Friday 17 May 2013

Tak Tau Nak Bubuh Tajuk APe...

terlambat aku pagi ni..
gara2 tido-tido ayam malam tadi.. da jg 4.30pg, kunun2 nak nap 5 minit lagi je
amik ko..5.30 baru terjaga semula
kelam kabut packing 3 beg budak3 - akmal, alya, aqil
packing beg pam aku lagi
packing handbag
sebuk nak prepare bekpes cik abang lg
bersilat berkunatai la aku..

kalu selalu kuar umah 6.30..arini aku kuar umah kul 6.45
nampak mcm x banyak beza pun kannnn
tapi..

masuk keta, tgk2 minyak nak abis plak
kena la isi dulu since jauh perjalanan kan
beratur panjang plak nak kuar tol gara2 lorong smartTag ditutup..
hmmm... time2 peak hour ni la nak tutup
masuk hiway, banyak plak lori yg segala macam beratur
kompem melambatkan perjalanan yg da sedia lambat

sampai Nilai, 7.40 pagi
singgah beli kuih muih untuk akmal n alya adalah perkar awajib setiap pagi
ade je odernye..
nak karipap la..nak donat la.. nak nasik lemak la..
si alya plak, pepagi ni nak air kotak milo
siap nangis bagai... kerenah orang x sehat kannn
seb baik ade stok dalam keta (keta aku da mcm kedai jajan bergerak..)

sampai nurseri, haruslah nak BF aqil dulu
itu semua mengambil masa tuu..
xpe..xpe...

gerak dr Nilai da dekat kul 8.00
berjaya sampai di opis tepat 8.30..
giler merempit macam F1
sila jangan contohi..

tarik napas lega jap mcm lepas satu beban..
alamak..
teringat plak 3 bakul baju lum lipattt
teringat jugak 2 bakul baju lum basuhhh..
TOLONGGGG!!!!!

siap sedia wiken niiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah