Thursday 18 April 2013

Day 2 DI Bandung

bangun pepagi ko..sebab perut da berkeroncong
lapo giler sebab malam tadi makan mcm nk tercekik kannnnn
turun2 bawah je tengok da ramai da orang
tup2..satu bau makanan yg menusuk ke idung
hmmm...

menunya cuma sejenis aje..iaitu nasi uduk
ni la rupenya nasi uduk tu

 hmmm.. xde pilihan
aku amik le jugak sebab da lapo yg amat kan
walaupun baunya kureng menyelerakan
harap2 kena dengan tekak aku

tapi siyes..bukan taste tekak aku
walaupun aku bukan le pencerewet makanan
nasi tu macam nasi lemak..dimasak dengan santan.. maybe ada le dibubuh sesuatu yg membuatkan rasanya x sama sgt mcm nasi lemak

lebih kurang nasi ambeng sbb ade lauk2 sekali kan
tapi kalu nasi ambeng sure licin aku layan
jamah sikit je.. terus ajak pak supir berangkat

pagi2 lagi da sampi Rumah Mode
pak supir kata kena sampai cepat
kalu lambat nanti, mula la jammed
kang aku jugak yg jammed dok lama2 dalam keta
kitorang la kenderaan pertama yg park kat kawasan parking tu
gigih ko.. semata2 xmo buang banyak masa dalam jammed
satu2nya gambar bertiga..abaikan aku yg gemukkkkk

jinak tahap maksimum.. boleh belai2 manja tawww

ala2 coffee bean.. kat mesia pun x penah aku bekpes coffee bean

tido manjang je budak kenit nih.. dok jauh2 sbb itu 2 org tgh fogging

nasi wit ayam bakar + coffee caramelized...sedapppppppppp

toilet cantik.. bley kena skodeng ngn orang sebelah ni




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah