Monday 30 June 2014

Salam Ramadhan

Selamat Berpuasa utk semua umat islam
Lambat skit ye wish..
xpe, Ramadhan kan sebulan

Minggu lepas, memang tak masuk opis
Sibuk berkursus..
x jauh pun ngan opis..kat Bangi je
Aku kalu berkursus ni memang lemah sangat kalu kelas tu dok bagi teori je
mengantuk saja la keje aku
tapi berjaya juga menghabiskan 5 hari tu dengan jayanya

minggu lepas jugak minggu yang hectic untuk aku
selasa petang, lari jap balik putrajaya sebab ade perjumpaan geng2 nak kurus aku tu
sambil pembentangan timbangan berat berkumpulan ditayangkan
hauhauhauuuuu..
berat aku turun 1kg je la (sebenarnya da turun 2 kilo pastu aku bantai makan naik balik sekilo)
grup aku ade 6 orang.. tapi 3 org tu timbangan naikkkkk
so, total average berat grup aku utk bulan lepas..hmmm..memang naik le
xpe..kita tunggu timbangan di bulan Ramadhan ni plak
kagum betul ade yg turun 5.9kg dalam masa sebulan..fuhhhhhh

pastu jumaat berkejar semula ke putrajaya sebab kena buat biokimia test utk program kurus ni
letih mencari pusat saringan kesihatan penjawat awam tu
di celah-celah bangunan
terpusing-pusing aku sorang2
mcm biasa la kena amik darah
berkejar semula ke bangi sebab kursus lum abis kan
tengahari tu, balik semula ke opis sebab ade farewell boss dan majlis makan2 menyambut Ramadhan
makan..makan..makannnn...consider cheat day la jumaat tu

Wiken skang aku memang sibuk dengan production #sambalbilis #sambalbiliskacangtempe #sambalkering #sambalbilismeletop
haaaaa... meniaga la pulak di bulan pose ni
asal buat2 suka2 je..tapi alhamdulillah
banyak pulak rezki yang masuk

kalau ade yg minat tu, bley le wassap 0176991259

# tu sume bley view d iG




5 comments:

  1. salam ramadhan jugak..mana tau hilang 5 kilo puasa nie..hehe

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa..hehe..

    wahhh siap ade geng kurus..mau join moleh kah?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..geng menghapuskan lelemak degil.. tiap2 bulan wajib timbang n direkodkan. wajib turun sekurang2nya 10%

      Delete
  3. hamboiii # dia mengundang betullah dibulan pose ni ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah